همه مراکز مشاوره و روانشناسی تعدادی مراجعه کننده دارند، این مراجعان با یک دلیل واحد به هر نوع مرکز مشاوره ای مراجعه می کنند: مشکلی دارند که باید حل شود. هر مشاور و درمانگر هم برای ثبت اطلاعات و مشکلات درمانجو خود یک روش دارد، برخی حین صحبت با بیمار اطلاعات و صحبت های درمانجو را با استفاده از کاغذ و خودکار ثبت می‌کنند، برخی دیگر این اطلاعات را درون لپ تاپ خود ثبت می‌کنند.

با این روش‌ها احتمال این وجود داره که حین صحبت با درمانجو، ثبت برخی از نکات توسط درمانگر فراموش بشه، یا پرونده کاغذی بیمار  گم بشه، روی آن نوشیدنی بریزه، یا اگر این اطلاعات توی یک لپ تاپ ثبت شده ممکن است که فایل ها از بین بروند یا با هک شدن لپ تاپ اطلاعات درمانجویان لو بره.

غیر از اینهایی که گفتیم، تصور کنید تعداد مراجعه کنندگان مرکز روانشناسی زیاد بشه، که به معنای افزایش تقاضای خدمات و در نتیجه سخت‌تر شدن کارها و افزایش درصد خطا است. 
درست که این مسائل نگران کننده است، ولی در عوض یک راه حل خیلی ساده هم برای آنها وجود داره یعنی نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی.
یک روش سریع، آسان با ریسک کم برای جمع‌آوری و دخیره پرونده خصوصی درمانجویان استفاده از یک نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی است که تمام اطلاعات را در امنیت و به دور از لیوان‌های نوشیدنی نگه می‌دارد. و با داشتن سطوح دسترسی مختلف، اطلاعات محرمانه درمانجویان را فقط در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که اجازه دسترسی به آنها را دارند.با یک نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی به راحتی می‌توان فایل‌ها و اطلاعات مربوط به درمانجویان را در پروفایل آنها ذخیره کرد. و یا تنها در کسری از ثانیه اطلاعات ثبت شده را بازیابی کرد.

خب اینهایی که گفتیم فقط بخشی از مزیت های یک نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی است، اگر می‌خواهید بیشتر با این نوع نرم افزارها آشنا شوید ادامه مطلب را از دست ندهید.

محیط کاربری ساده نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی کاربری آسان و طراحی ساده نرم افزار مطب است، به طوری که هم پزشک و پرسنل مرکز روانشناسی و هم درمانجویان به سادگی می تواند با محیط نرم افزار مطب ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کند. طراحی نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی با نظرات و بازخوردهای مستقیم پزشکان و پرسنل مراکز روانشناسی طی چندین سال انجام شده است. بنابراین نتیجه به دست آمده کاملا ساده و کاربردی و منطبق با نیازهای کلینیک ها و مطب های روانشناسی می باشد.

پذیرش مراجعه کننده

نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی از بخش های متعددی برخوردار است، یکی از این بخش ها تکمیل اطلاعات دموگرافیک، شرح حال مراجعه کننده در هنگام پذیرش می باشد.

نوبت دهی مثل آب خوردن

یکی از نیازهای جدی درمانجویان در ارتباط با مراکز روانشناسی، دریافت نوبت است به خصوص در شهرهای بزرگ. تصور اینکه مسافتی طولانی را تنها برای دریافت یک نوبت باید طی کنند وقتی هم به مرکز رسیدند اگر با ماشین شخصی آمده‌اند آیا جای پارک مناسبی پیدا می کنند یا نه، یا اینکه چقدر ترافیک در محدوده مرکز روانشناسی در آن موقع روز سنگین است، همگی استرس های زیادی برای درمانجو یا خانواده او به همراه خواهند داشت.

اگر هم به صورت تلفنی بخواهند نوبت بگیرند، ممکن است مدت‌ها باید پشت خط تلفن در انتظار بمانند. 
اما استفاده از نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی کار را خیلی راحت کرده، از طرفی درمانجو، به راحتی و از راه دور می‌تواند نوبت خود را در روزها و ساعات خالی رزرو کند و از طرف دیگر احتمال تداخل نوبت هنگام ثبت نوبت توسط منشی مرکز روانشناسی به صفر می‌رسد. چرا که در نرم افزار مدیریت مرکز روانشناسی به تفکیک نوبت‌های رزرو شده، نوبت های خالی، نوبت های لغو شده، نوبت‌های مربوط به آینده را نمایش می‌دهد.

تقویم

بالطبع پزشک دغدغه های بسیاری در ذهن خود دارد که برای مدیریت برنامه هایش به ابزارهای کمکی برای نظم دهی نیاز خواهد داشت.
یکی از این راه حل ها استفاده از سررسید و تقویم است، درصورتی که از روش های سنتی استفاده می‌کنید پیشنهاد می شود از نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی و ابزار های تقویم آن برای مدیریت زمان خود استفاده کنید تا به راحتی بتوانید برنامه ریزی کنید
یکی از امکاناتی خوبی که در نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی تعبیه شده‌است، تعریف شیفت کاری درمانگران، تنظیم زمان نوبت‌دهی برای درمانگران، تعریف مرخصی پزشک، زمان نوبت‌دهی ها و حتی تعطیلات می باشد.

بخش فیلم و کارگاه

یکی از امکانات جانبی نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی، امکان تعریف کارگاه‌های آموزشی و ثبت مراجعین برای این کارگاه‌هاست. همچنین از قسمت فیلم در این نرم افزار می‌توان فیلم‌های آموزشی را به همراه مشخصاتی مانند نام مدرس، عنوان فیلم، هزینه فیلم ثبت کرد. و از قسمت مراجعین در این بخش نیز می‌توان اقدام به ثبت نام مراجعین برای دسترسی به این فیلم ها نمود.

تعریف کاربران نرم افزار

بخش کاربران برای تعریف کاربران جدید نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی، می‌توان اقدام به تعریف درمانگر ، کارمند یا مشاغل جدید در مرکز روانشناسی اقدام نمود. همچنین اطلاعات وارده برای هر یک از موارد را میتوان به راحتی ویرایش کرد.

سایر بخش‌ها

داشبورد نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی، شامل بخش‌هایی نظیر:
مراجعین، برای دسترسی به لیست مراجعین و دریافت گزارش،بخش مالی  برای ورود صورت‌های مالی و اخذ گزارش از این صورت‌ها، نظرسنجی، باشگاه مشتریان و  نیز می‌باشد.که تمام این بخش‌ها نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی را به یک نرم‌افزار همه‌جانبه تبدیل کرده است.

کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است.

امیدواریم از مقاله امروز لذت برده باشید و به شما در پیشبرد اهدافتان در مدیریت مرکز روانشناسی کمک کرده باشد. حتماً نظر خود را با ما درباره این مقاله در صفحه اینستاگرام برای ما به اشتراک بگذارید.

اگر برای مدیریت مرکز روانشناسی خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارین، می‌توونید با همکاران و مشاوران ما تماس بگیرین، تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط:

ویژگی‌های یک روانشناس خوب

ویژگی های یک مرکز روانشناسی خوب

معرفی سیستم مدیریت مراکز روانشناسی

آشنایی با نرم‌افزار مدیریت مراکز روانشناسی

معرفی کاربردهای نرم افزار مدیریت مراکز روانشناسی دکترلینک

روانشناسی ,مدیریت ,مراکز ,نرم‌افزار ,یک ,های ,مدیریت مراکز ,نرم‌افزار مدیریت ,مراکز روانشناسی ,مرکز روانشناسی ,نرم افزار ,نرم‌افزار مدیریت مراکز ,مدیریت مراکز روانشناسی ,مدیریت مراکز روانشناسی،

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


آشپزي و لوازم خانگي مشکل و آی تی(IT) مهندسی و مدیریت ساخت پروژه بانک جزوه 11 بهترین سایت 118فایل- فروش فایل حجمی چرتک بلاگ نرم افزار و اپلیکیشن مدیریت ساختمان و مدیریت آپارتمان هومتیک ininthea Kate